Saturday, October 10, 2009

kenapa saya xnak topup

10 SEBAB KENAPA SAYA XNAK TOPUP

  1. saya nak concentrate pada assignment and study..xnak bermsg2 dah.
  2. sebab saya nak orang tahu konon2 saya sangat sibuk mengalahkan MB sampai msg pn xnk reply..
  3. nak suruh orang rindu kat saya dan tertanya2 kenapa xreply msg ye.
  4. balas dendam kat kwn2 yang liat benor nak reply msg saya.so, bila dorang msg saya xnak reply.
  5. nak jimatkan bateri phone saya.
  6. saya kesiankan keypad phone yang asyik kena tekan2.
  7. saya nak 'larikan diri' dari sesuatu.
  8.  saya sedang melakukan pelan penjimatan yang terhebat.
  9. saya beranggapan makan lebih bermakna dari mesej dan call orang.
  10. HAKIKATNYA, SAYA DAH KEKURANGAN BAJET UNTUK BELI KAD TOPUP BERHARGA RM10 MAHUPUN RM5...WAAAAA;(

*tapi sekarang tengah sakit hati sebab xleh reply beberapa msg pntg yg bru dapat..geram giler xde kedit..!!

nota:
1. entry ntah pe2 ni ditulis sebab tuan blog ni dah blurr..
2. abaikan jika anda rasa entry 2 poyo thp gaban
3. terima kasih...

0 budak comel:

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template