Thursday, October 8, 2009

frustrated+dumbness

ya..the two words at above are really suitable with me right now.
i'm frustrated?or i'm the dumbness person to be frustrated..?
aaaaaahhhhhh!!!


kekecewaan aku ni xde la membuatkan aku sampai menangis atau xmakan pe2 sebab tadi baru je pas makan ngan kenyangnya dan sekarang rasa cam dah lapar balik pun...
tapi jauh kat sudut hati ni still rasa perasaan kecewa..itu aku xleh tipu.
hati aku kecik dan sensitif..hati perempuan, sekeras mana pun aku cuba buat tapi sesetghnya aku x mampu tanggung sendiri.


kenapa aku kecewa..?
kecewa pada seseorg..
yang permainkan aku
macam aku xde perasaan
xde hati perut
jantung
paru-paru
dan sebagainya.


aku dah jangka benda ni akan berlaku..
dah bayangkan jika berlaku..
dah bersedia bila berlaku..

jadi rasa kecewa aku dah kurang ke tahap minima skali.


sekarang aku kena lupakan segala yang berlaku..
hepikan diri dan bertungkus lumus untuk kejayaan aku sendiri.


family is my priority right know.
they are the one who know, accept and support me from i'm still baby until i'm 20 years.


InsyaAllah, hidup aku masih panjang..byk lg yang perlu aku tempuh.
aku cuma nak jalani kehidupan biasa yang penuh dengan keindahan ini.


LIFE IS BEAUTIFUL



nota:
1. aku nak 'bernafas balik'..
2. ------------->



2 budak comel:

mardya ramlee said...

chill r beb!!!
tayah pk hal2 yg bley merosakkan minda

naimah said...

ya..i think so.semakkan kepala je kan:)

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template