Saturday, October 31, 2009

first paper

CTU 553
1 NOVEMBER 2009

9.00 AM-11-00 AM



Esok 1st paper untuk final exam sem ni
harap2 semuanya berjalan ngan lancar
aku akan cuba buat yang terbaik and lepas tu byk2 bertawakal pada Allah
doakan jugak seme kwn2 leh jwb dgn yakin dan baik
insyaAllah...






tapi sebenarnya tgh sedih ni..
sedih sebab xleh call mak dn ayah
xde kedit...!!!!arggghh..tension






arap2 mak @ ayah teringat yg aku exam esok
tadi dah doa pas solat supaya dorg call aku
aku nak dgr sora dorg..
at least jd semangat untuk aku exam besok..
huhuhu





arap2 tuhan sampaikanlah "suara" aku tadi kat mak dan ayah

aminn...




and kawan2 doakan jgk untuk kejayaan kita sesama ek...
hehe..




k..kna shut down laptop
time for the last revision
pastu kena tidur awl sebab esok kena bgn awal
supaya x kelam kabut..hehe


bye2:)







ganbantee!!!!

2 budak comel:

mardya ramlee said...

gud luck darling~

hasni said...

hai naema
all da best ya 4 da xm tomorrow:-)

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template