Monday, December 31, 2012

jawapan jujur kepada miss hidy.


Hi bloggers,
Malas betul nak jawab soalan ni tapi da bff yang request so wajib jawab la ek :P


1. Siapa diri saya dirumah?

  • Diri sendiri.
  • Suka sangat bangun awal...sampai ayah azan subuh kat telinga.

2. Siapa diri saya disamping rakan?
  • Seperti burung-burung berkicauan mencari jalan pulang ke sangkar masing-masing.
Pizza kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi.


3. Dua benda yang di idam-idamkan, tapi tak dapat lagi
  • Expected salary RM2000-RM3000 tercapai.
  • Current salary RM1000-RM1100 boleh pandang sebelah mata je.heh.

4. Siapakah nama pasangan merangkap buah hati pengarang jantung saya?
  • Jantung pisang.
Tangan-tangan rakus. wow,cincin dijari.

5. Ceritakan LIMA perkara saya paling suka tentang dia
  • Membantu menurunkan tekanan darah tinggi
  • Rendah dari segi kalori lemak dan sodium yang membantu menurunkan kolestrol.
  • Merawat cirit birit.
  • Rasa lebih ceria selepas menemuinya.
  • Sedap dibuat kerabu.

6. Tarikh membina ikatan?
  • Bulan depan kot mak saya buat kerabu jantung pisang.

7. Kenangan pahit bersama pasangan anda?
  • Ehem2..setakat ini manis-manis aja.

8. Lagu Tema Cinta?
  • Set a fire to the rain. auww.
Manis leting.

9. Apa perubahan yang saya nak tengok pada dia?
  • Lebih cepat berbuah kalau ayah saya tanam pokok pisang. Lambat sangat nak tunggu makan.
10. Tag member laen
  • Tak boh. (ayat terengganu bermaksud tak nak.)

p.s: Penatnya mengarut.hahaha.

2 budak comel:

Mrs NurulAsyraf said...

Xde pon gamba jantung pisang?..x aci!

yolanda diego said...

sape yg jurucakap coolblog tu?

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template