Thursday, February 4, 2010

30 HARI YANG SUDAH



Hari ini genap 30 hari a.k.a sebulan berada di UiTM Merbok ni. Apa yang berlaku sepanjang 30 hari mencari cinta di Merbok ni, let's check out:

LIFE : macam biasa, habis kelas balik rumah sewa, mandi, tukar baju, online, tidur. Oh, itukah saja yang berlaku?ok.tambah satu list makan.haha. Xde apa-apa yang luar biasa lagi yang berlaku dalam life saya. Sungguh buhsan kan. Tapi xpe, maybe next 30 hari lagi kut. ayat menyedapkan hati betul..huh

KELAS: kelas sem ni xberapa padat. Hari ahad cuma ada 3 kelas, isnin 2 kelas ~sungguh menyakitkan hati sebab pagi kul 8am-9am dan next class adalah 4pm-6pm!
hari selasa 1 kelas kul 11am-12am, rabu 4 kelas~ 8am-9am, 10am-12pm, 2pm-4pm, 4pm-6pm. Ha, ambik ko!
Khamis 1 kelas 12pm-2pm. Subjek pun best2 sem ni. xde subjek teknikal computer. I like!

ASSIGNMENT : Oh! sangat banyak. Hampir semua subjek dah ada assignment yang menanti. Nak2 plak sem ini paper yang ada final exam cuma 2 daripada 7 subjek. Yang lain 100% coursework, so of course la banyak assignment kan. Big assignment yang dalam proses adalah projek Public Relation~ event dekat Public Library Sungai Petani 23 March 2010. Wish the best for us!

PTPTN : Baru sebulan nampaknya macam dah nak kering loan ku itu. Selalu lari budget kerana kurangnya iman di dadaku untuk mengawal nafsu serakah membeli ku ini. Tolong sesiapa tampar saya setiap kali saya membeli baju lagi ye!

BROADBAND: Oh, saya baru tukar pakej broadband. Dulu ambik pakej rm68, sekarang tukar ke pakej student, bil yang kena bayar rm50 je. Jimat la rm18 kan. Next 30 hari, saya terminate je broadband ni, boleh?

RUMAH SEWA: Bilik saya dah sejuk~!!ehehe

BERAT BADAN : Yes! dah turun 2kg. senyum lebar sampai ke telinga

CINTA : Perlukah di mentionkan kat sini..? Huh, sungguh x suka!

masih ada berapa kali 30 hari ye sebelum cuti panjang yang mendamaikan..?
hehehe

4 budak comel:

Anonymous said...

bilik dh sejuk??

tmpg boleh???

naimah said...

ghostone~

boleh..
tulun byrkan sekali bil elektrik ye..
ehehe;)

Fara Farhana ™ said...

kakak saya yang dah lama la sangat kan ta datang bilik yang semakin hari semakin 'bersih'....

cinta pada abg a** tolong janagn mentionkan ye..kerana anne juga suda bercinta dengan abg pol**

bahaha..c(:

rumate2 saya sudah pandai bercinta!!!

naimah said...

miss jawa~

oh..n sdh bercinta dgn abg po**?
waa..sggh best!!
hahaha

everything can change!
haha
;)

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template