Tuesday, November 10, 2009

cuti-cuti malaysia

alhamdulillah...
akhirnya sem ni dapat dihabiskan jgk..
petang tadi paper last, so sekarang saya sudah merdeka..!!hehe..merdeka sekejap je,pas2 berdebar tunggu result plak..hoho..arap2 ok la dan pointer naik..huhu.
paper marketing tadi susah nak explain thp kepayahannya.tp paper 2 telah berjaya membuatkan saya temenung selama beberpa minit sebelum jawab dan saya mempunyai lebihan masa untuk menggaris @ mencantikkan answer sheet sya 2..kiranya agk susah la 2 ye,xde banyak point nk jawab


tapi hari nie perasaan lebih tenang time jawab exam,sakit perut nervous saya x datang menyerang pun..hehe. mungkin dapat semangat dari parents kot.semalam call mak gtau nak exam, mak cam biasa bagi nasihat dengan suara syahdu seorang ibu
"mah jawab pekse molek2 ye, banyok ingat kat tuhan..kalo ada masaloh,ingat tuhan banyok2, mok dan ayoh doakan sokmo untuk kejayaan mah"..

ya..dan lepas mak habiskan ayat 2, mata saya suam2..saya nangis!! tetiba rasa syahdu bila dengar suara lembut mak.speechless.
saya xmampu nak kata apa2 pas2 sebab dah sebak, so terus cakap k mak,assalamualaikum. 2 3 minit pas2 ayah call balik, dengan esakan yang berbaki perghh...ayat sastera saya angkat jgk. ayah tanya kenapa suara xbermaya je, saya  cakap xde pe2..ayah terus buat lawak yang xwape lawak yang memaksa saya gelak jgk. pas dengar saya gelak baru ayah cakap wat leklok exam, nanti ayah call lagi.
sebetulnya saya rindu sangat kt dorang!!!..huhu..bila dengar suara pun dah cukup rasenya untuk jadi pembekal semangat buat saya..
ok2..sabar ye miss naima, malam esok angkut beg blk tganu ye..pagi rabu smpai umah jumpa family.


lepas abis exam, terus keluar g jalan2, x g mane2 pun, g Tesco je..boleh la 2 just untuk rilexkan otak..makan2 pas2 beli barang sket. tapau kfc sebab dah lama giler xmkn.pas2 balik umah.
barang2 x kemas lagi sebab xlarat la plak nak kemas malam ni..esok je la kot.


sekarang rase ngantuk.otak dah kosong rase ringan je nak landing atas bantal kan..hehe


nota: 
  1. sape nak tolong saya kemas, angkat tgn cepat..
  2. nanti saya belanja keropok lekor tganu..hehe:)
  3. naima sgt skema ari ni.dia tgh menggunakan kta gnti nama yg 1 iaitu saya dlm penulisan blognya.

4 budak comel:

nadya omar said...

kim salam org terengganu ye,
keep in blogging even duk kg ye,
angah lepak kL Cuti nih,
xde sape kt kg,,
result exam kuar 10 dis 2009,
sebulan dr skrg, siott je kn,, xabes lg lega pas exam, dh dpt result..

naimah said...

luvnadya: la..ye ke..hampeh tol:(
gtau la time nk bukak sem,bru best..hehe:)

Anonymous said...

kantoi!!!
homesick!!
hehehehe..
insyaalah..
sumenyew..
BEREH BLAKO!!!!

naimah said...

ghostone: ya..mengaku,sya homesick..hehe..tp skrg dh de kt umah..best2!!!:)

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template