Tuesday, September 1, 2009

First entry..

Assalamualaikum..

Akhirnya tertaip jgk 1st entry ni..dh lama nak buat blog sebenarnya tapi kadang2 masa itu amat mencemburui diri ini..hehe..

Emm..agaknya xde apa sangat nak ditulis untuk 'anak sulung' saya ni tapi still nak coretkan something la..hehe..
Alhamdullah..hari ni dah 11 hari berpuasa,pejam celik pejam celik (alhmdullah masih celik:)), cepat tol masa berlalu ek..kalu dihitung dan dicongak ada lbh kurang 2 minggu lagi nak blk kampung nie..(excited giler..hehe)..tapi camne pun still sabar lagi wlaupun hati ni dah melayang2 ada kt kampung..(cam pelik lak ayat ni..?..hehe)

Tadi bukak pose kat kedai sebab time pergi bazar ramadhan makanan dah habis!!sedih tol...apa tak habisnya time pergi tu pun dah kul 7 lebih...huhu..
nak buat camne koko baru habis time 2..so, lepas pusing 2 bazar ramadan dan semuanya dah xde apa-apa, kitorang (aku dan atul) decide buka puasa kat kedai je la...

Aku order nasi goreng ayam ngan teh ais, atul plak order nasi goreng pattaya ngan teh o ais laici. Nasib baik time 2 dah hampir nak berbuka, jadi xdela menunggu lama sgat..hehe..

Jadi bila dah masuk waktu berbuka 2 kitorang makan la tanpa was2 lagi dan paling penting tanpa menghiraukan keadaan sekeliling. Tumpuan memang seratus peratus kat makanan je..mmg dashyat..hehe..

Emm..macam dah xde apa je nak dimengarutkan lagi ni..so layan jela gambar yang sempat di snap time melantak tadi..hehe:)


ni gambar masa tengah makan a.k.a melantak




nota:
1. pinggan kosong tu bukan saya punya tapi atul punya..hehe
2. sori la sebab still tak tahu nak bahasakan diri 'saya' atau 'aku'..huhu

0 budak comel:

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template