Wednesday, November 14, 2012

kaseh.



Nur Kaseh. 12.11.12, Sg. Besi


rawr! gigit bontot dia.

Blog semakin kusam. Saya perlu semangat baru untuk menulis. Harus pergi bertapa dulu ni di Gunung Semanggol untuk mendapat idea baru. Blog saya pun sudah semakin pening sama seperti tuannya.

Saya nak bercerita tapi hidup saya biasa-biasa aje. Saya selalu mengharapkan juga jika petang nanti selepas pulang dari kerja, saya terjumpa atau melihat sesuatu yang pelik untuk saya berkongsi dalam belog ini, tetapi malangnya tidak ada. Hidup saya biasa-biasa aje.

Saya pulak makin gemuk. Kesan daripada keadaan cuaca yang tidak menentu sekarang, mood makan saya semakin menjadi-jadi. Empat hari lepas sempena cuti Deepavali dan cuti saya adakan sendiri, aktiviti saya hanya makan, tidur, makan, dan tidur. Saya boleh habiskan dua pinggan nasi begitu saja, kagum saya dengan diri sendiri. Lepas berperangai seperti kerasukan hantu makan itu, mula lah bermanja-manja dengan cik zaza bertanyakan tentang produk Alpa Lipid yang beliau jual itu. Pandai kau promote za, terpengaruh dah aku.heh. Tunggu la, bila saya dah beli dan sudah kurus, nanti saya promote di blog ni pulak. Sabar subur, tak sabar masuk kubur.

Sekian. 





1 budak comel:

WiDuRi @rTaKuS said...

hahhaha...naemah...gemok la cepat...
aku sentiasa membantu dengan alpha lipid..huhuhuhu

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template