Friday, July 20, 2012

gangguan



Rasa terganggu.

Pipi aku makin mengembang.
Itu tanda aku makan banyak akhir-akhir ni.
Pagi nasi lemak, tengah hari nasi berlauk, malam nasi ayam.
Pembekal beras boleh senyum sampai ke telinga pasni.
Tapi aku pelik kenapa pipi je mengembang.
Proses pencernaan ada di pipi?

gambaran penulis




Alhamdullillah..Ramadhan menjenguk kembali.
Bulan untuk tambahkan pahala ibadat dan peluang untuk kembali kuruskan pipi.


gambar: ihsan blog kak chik!


Tapi aku dah membayangkan ayam masak kurma, AMM, lobster, air lapan jenis,dan macam-macam lagi untuk menu buka puasa nanti.
Adoi..bila pipi aku nak kurus ni.
(-_-)

2 budak comel:

blackhearty said...

pipi kembong kn kiut..
kehkeh..;)

Unknown said...

pp mu ada angin...maka 1 saja jalan yang aku boleh bagi... makan ubat kuar angin... cukup 3x sedawa... confirm kempis.... (gurauan semata2) haha....

 
.naimah awi. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template